piątek, 6 lipca 2012

Świeża dostawa puerów

Dzisiaj w końcu przyszła do mnie długo oczekiwana paczka z Yunnan Sourcing. A raczej udało mi się ją wydrzeć z poczty po uiszczeniu podatku 23%. Początkowo przeraziła mnie naklejka ostrzegająca, że w paczce znajdują się produkty niespełniające warunków art. 8 i 9 traktatu Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej (cokolwiek one mówią) i to, że pudełko było masakrycznie wymięte i pooklejane. Dodatkowo pani na poczcie powiedziała mi, że nie mogę przy niej sprawdzić zawartości - dopiero na własną rękę. Więc dopóki nie zaniosłem paczki do domu, byłem dość zestresowany.






Na szczęście po odpakowaniu kartonu okazało się, że w środku wygląda wszystko jak należy.






 Po rozpakowaniu również wszystko w jak najlepszym stanie. Biorąc pod uwagę, że paczka w urzędzie celnym leżała jakiś tydzień to uważam, że nasze służby celne się spisały.






Tak więc w najbliższym czasie mam do przepicia 2009 Menghai Tea Factory 8582, 2010 Menghai Tea Factory 8582, 2011 Menghai 7542 Recipe Sheng Pu Er, 2011 Mengku Mu Ye Chun "Mang Fei Ancient Tree" oraz 2011 Xiaguan "Gold Ribbon"


Jeszcze do tego wszystkiego czajniczek z glinki Duan Ni. Kierując się wskazówkami teamasters zapewne przeznaczę go albo do mocniej prażonego Tie Guan Yina i taiwańskich oolongów, albo do shu puerów (ciekawsze teksty można przeczytać na ten temat tu, tu i tu).


Wygląda na to, że zapowiadają się ekscytujące dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz